Om aan privacywetgeving te voldoen moet je veel vastleggen. In bijvoorbeeld registers voor verwerkingen, datalekken, verwerkers(overeenkomsten) en uitgevoerde DPIA’s. Dat kan in Excel, maar dat is arbeidsintensief en qua versiebeheer niet altijd even handig. Om het jezelf makkelijk te maken kan je speciale software voor privacybeheer inzetten. Maar hoe implementeer je deze?
Vragen? Bel ons: 038-7601350
IB&P helpt met de implementatie van privacybeheer software. Deze software wordt geleverd door een externe partner en biedt veel mogelijkheden. Je kunt workflows inrichten voor gebruikers met verschillende rollen en daar taken aan toebedelen. Handig bij het uitvoeren van een DPIA en het opvolgen van maatregelen, maar ook bij datalekken en het beheren van het verwerkingsregister. Rapporteren over privacy wordt een stuk eenvoudiger door de dwarsdoorsnedes die het systeem met een paar klikken kan genereren.
De software biedt veel mogelijkheden, waardoor het overweldigend kan zijn. Wij zorgen voor een efficiënte en praktische inrichting. Onze adviseurs ontwerpen handige workflows met de juiste gebruikersrechten en zorgen voor een goede aansluiting met je bestaande registers en procedures. Tijdens werksessies krijgen de gebruikers instructie over de software.
Goed ingerichte software geeft overzicht en grip op privacybeheer binnen jouw organisatie. Deze software is er niet alleen voor de Privacy Officer en de Functionaris Gegevensbescherming. Ook het management, de CISO, proceseigenaren en eindgebruikers zijn er mee geholpen. Dus weg met die onoverzichtelijke Excel registers, wij helpen met de implementatie van privacybeheer software.
Neem contact op met IB&P. Bel 038-7601350, mail contact@ib-p.nl of klik hieronder en laat een bericht achter.
Copyright © 2014 - 2021 IB&P B.V.
algemene voorwaarden - privacyverklaring.
responsible disclosure - sitemap